Reklamacje
Reklamacja i wymiana modelu
Jeżeli otrzymałeś uszkodzony model lub chcesz z jakiegoś powodu zmienić model lub go zwrócić i chcesz odebrać z powrotem pieniądze, wypełnij poniższy formularz. Wyślij do nas wniosek który znacznie przyspieszy proces rozliczania reklamacji.
1. Model dokładnie zapakujcie.
2. Dołącz oryginał lub kopię dokumentu sprzedaży.
3. Umieści arkusz papieru z opisem wady i wymogu na jego wykonanie (zgodnie z opisem na przykładzie).

4. Na paczkę wyraźnie napisz numer reklamacji.Składa się z numeru dokumentu o sprzedaży + litera "R" (na przykład - dokument o sprzedaż numer 201100895 ma numer reklamacji 2011008995R).
5. Wyślij pakiet na adres:
S.I.D. Corp. s.r.o.
Potoční 895
Podbořany 44101
O Dopuszczeniu do reklamacji, zostaniesz o tym powiadomiony e-mailem w dniu otrzymania przesyłki zwrotnej. Następnie ocenimy skargę i żądania by rozpocząć rzeczywiste zaspokojenie roszczenia reklamacyjnego. .
O rozstrzygnieńciu reklamacji będziemy was jak najszybciej informować również E-mailem. Według prawa rozpatrzenie reklamacji trwa do 30 dni, ale zawsze staramy się rozstrzygać wszystko szybko dla waszego zadowolenia.
W przypadku pytań, zadzwoń na telefon +420 777 752 804, +420 474 660 770.
